Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Καλή περιήγηση

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΚΡΑΤΑΣ

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Γυμνασίου Ακράτας

Εσωτερικός Κανονισμός Γυμνασίου Ακράτας (Δ.Α.Ι) & Μνημόνιο Ενεργειών

Εσωτερικός Κανονισμός Γυμνασίου Ακράτας (Δ.Α.Ι) & Μνημόνιο Ενεργειών για τη διαχείριση πυρκαγιών, ακραίων καιρικών φαινομένων, τεχνολογικών καταστροφών και ΧΒΡΠ περιστατικών

pdf buttonΈγγραφο

Ο καιρός στην Ακράτα

Οι μαθητές της Γ τάξης υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτικού Καλλιτεχνικών κου Σταθόπουλου Παναγιώτη βελτίωσαν αισθητικά την εξωτερική τοιχοποιία της αίθουσας Τεχνολογίας.

Το ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΚΡΑΤΑΣ συμμετέχει στο 12ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με το έργο "ΡΩΞΑΝΗ". Το ψηφιακό αυτό έργο δημιουργήθηκε από τους μαθητές του Β2 τμήματος στα πλαίσια του μαθήματος "Εργαστήρια Δεξιοτήτων".  Το έργο διηγείται την ιστορία ενός 15χρονου κοριτσιού και βρίσκεται στο βιβλίο του ΚΕΘΙ "Ο κόσμος από την αρχή".
Πατήστε εδώ για να δείτε το έργο.

Το Γυμνάσιο Ακράτας συμμετείχε για μια ακόμη φορά στο πρόγραμμα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης Εrasmus+KA1 που πραγματοποιήθηκε στη Μάλαγα της Ισπανίας (17-23/10/2022) και υλοποιήθηκε από τον ευρωπαϊκό οργανισμό Iniciativa Internacional Joven. Το πρόγραμμα Carry ON-line είναι ένα έργο που γεννήθηκε από τις μαθησιακές ανάγκες του ενήλικου πληθυσμού όσον αφορά τη χρήση και τη διαχείριση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών και του διαδικτύου. Αυτό το διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από τρεις ενότητες:
1. Δημιουργική σκέψη και εκμάθηση της μάθησης.
2. Λειτουργικός γραμματισμός στο πλαίσιο των ΤΠΕ
3. Ψηφιακή ικανότητα για την αναζήτηση εργασίας.
Από το σχολείο μας συμμετείχε ο φιλόλογος κ. Μαρούδας Αντώνιος. Ο τίτλος του σεμιναρίου ήταν «Στρατηγική εταιρική σχέση για την αντιμετώπιση της κατάστασης του Covid-19 στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων». Το σχολείο μας –που τα τελευταία χρόνια έχει υλοποιήσει αρκετά προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων– επελέγη να συμμετάσχει από την υπεύθυνη Αγωγής Υγείας κ. Θωμοπούλου Ιωάννας.
Οι 16 συμμετέχοντες ήταν εκπαιδευτικοί από διάφορες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία). Το σεμινάριο περιλάμβανε διαλέξεις, παιχνίδια ρόλων, εκπόνηση έρευνας και επισκέψεις σε μουσεία και χώρους πολιτισμού. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε ομαδικές εργασίες, βιωματικές ασκήσεις και παρουσιάσεις. Η γλώσσα εργασίας του σεμιναρίου ήταν η αγγλική. Ήταν μεγάλη ευκαιρία για όλους τους συμμετέχοντες να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με συναδέλφους από διαφορετικές εκπαιδευτικές μονάδες. Γενικά, η επαφή με συναδέλφους εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών προσφέρει μια μοντέρνα προσέγγιση στη διαχείριση της τάξης και δίνει την ευκαιρία να ανταλλαγούν ιδέες και πρακτικές μη τυπικής εκπαίδευσης. Το σύνολο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, η αίτηση συμμετοχής και οι οδηγίες για τον τρόπο συμπλήρωσης της αίτησης υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΙΚΥ:
https://www.iky.gr/el/nea-iky-gr/anakoinoseis-iky-gr
Η διάχυση των αποτελεσμάτων που θα ακολουθήσει είναι βέβαιο ότι θα αποδειχτεί χρήσιμη σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και ότι θα βοηθήσει, προκειμένου να βελτιωθεί το σχολικό κλίμα προς όφελος όλων, και πρωτίστως των μαθητών και μαθητριών μας.
erasmus

Copyright © 2024 High School Rights Reserved.