Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Καλή περιήγηση

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΚΡΑΤΑΣ

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Γυμνασίου Ακράτας

Εσωτερικός Κανονισμός Γυμνασίου Ακράτας (Δ.Α.Ι) & Μνημόνιο Ενεργειών

Εσωτερικός Κανονισμός Γυμνασίου Ακράτας (Δ.Α.Ι) & Μνημόνιο Ενεργειών για τη διαχείριση πυρκαγιών, ακραίων καιρικών φαινομένων, τεχνολογικών καταστροφών και ΧΒΡΠ περιστατικών

pdf buttonΈγγραφο

Ο καιρός στην Ακράτα

H 18η Νοεμβρίου αποτελεί την Ευρωπαϊκή Ημέρα για την Προστασία των Παιδιών ενάντια στη Σεξουαλική Εκμετάλλευση και τη Σεξουαλική Κακοποίηση

18nov
Η σεξουαλική εκμετάλλευση και η σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών παραμένουν μια τραγική πραγματικότητα για όλες τις κοινωνίες. Πρόκειται για μια σοβαρή παραβίαση των δικαιωμάτων των παιδιών, η οποία έχει διαρκείς και συχνά πολύ αρνητικές συνέπειες για όλη τους τη ζωή.

 

 

 

Οι σκοποί της Ευρωπαϊκής Ημέρας είναι οι ακόλουθοι:
♦ να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για την εκμετάλλευση και τη σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών και για την ανάγκη πρόληψης αυτών των πράξεων.
♦ να διευκολύνει μια ανοιχτή συζήτηση για την προστασία των παιδιών ενάντια στην σεξουαλική εκμετάλλευση και τη σεξουαλική κακοποίηση και να συνδράμει στην πρόληψη και την εξάλειψη της στιγματοποίησης των θυμάτων.
♦ να προωθήσει την κύρωση και την εφαρμογή της Σύμβασης Lanzarote, ενός μοναδικού νομικά δεσμευτικού κειμένου που υποχρεώνει τα κράτη να ποινικοποιήσουν όλες τις μορφές σεξουαλικής ακοποίησης των παιδιών και να συγκεκριμενοποιήσουν τα μέσα για να τις αντιμετωπίσουν.
Προς την κατεύθυνση αυτή το σχολείο μας αφιέρωσε δύο διδακτικές ώρες, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές πάνω στο σοβαρό αυτό θέμα. Κατ’ αρχάς, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, να αλληλεπιδράσουν και να επιλύσουν απορίες. Στη συνέχεια προβλήθηκε σχετικό υλικό τόσο από το «Συμβούλιο τη Ευρώπης» όσο και από το «Χαμόγελο του παιδιού». Τέλος, τα παιδιά προβληματίστηκαν για το πώς μπορούν να αντιμετωπίσουν ένα παρόμοιο γεγονός στην καθημερινότητά τους.

Copyright © 2024 High School Rights Reserved.